Beszámoló a II. Shidokan nyári edzőtáborról - Révfülöp

Beszámoló 1.

Ismételten egy nagyszerű táborban vehettünk részt, gyönyörű környezetben a Balaton parton. A szállásunk és az étkezés is meglepően jó volt idén.

A napi szokásos 3 edzés mellett legtöbbünknek napközben csak alvásra illetve pihenésre volt már ereje. Este vacsora után legtöbbször lementünk a partra strandolni vagy csak épp beszélgetni. Egyik reggel pedig a közeli, ámde magasan fekvő kilátóba is ellátogattunk ki-ki a saját leggyorsabb tempójában. Fárasztó volt, de amikor fentről lenéztünk a Balatonra, akkor már megérte a fáradtságot.

Három szemináriumra is sor került a tábor keretében. Ezek mindegyike rendkívül tanulságos volt. Agócs Sensei a küzdelmek rejtelmeiből mutatott ízelítőt. Shihan Lengyel Tamástól a már megszokott, de mindig más és új földharc-technikákat sajátíthattuk el. Kálóczi Sensei pedig nagyon érdekes és hasznos információkat osztott meg velünk a gyermek korosztály oktatásával kapcsolatban, illetve tanítványai által be is mutatott számos jó gyakorlatot.

Minden éjjel „vártuk” az éjszakai edzést, de végül csak az utolsó napon került erre sor. Éjjeli futással kezdtünk, aztán rengeteg állóképességet és kitartóerőt igénylő feladatot csináltunk.
Utána alig alhattunk másfél órát és váratlanul következett a hajnali vizsga (4 órakor!). Mindenki kivétel nélkül végigcsinálta a kemény vizsgát a felkelő nap közben, még azok is, akik nem vizsgáztak. Utána délelőtt egy játékos edzéssel zártuk az edzések sorát. Már csak a küzdelmi vizsga volt hátra délután. Egész héten rekkenő hőség volt, de péntek délután valahogy még melegebbnek tűnt.
Minden vizsgázó ügyesen és keményen helyt állt, ezúton is gratulálok mindegyikőjüknek!

A vizsga után egy nagyon finom halászlevet ehettünk Méri Sanyi jóvoltából és készültünk a Sayonara-partyra. Minden csoportnak egy előadást kellett bemutatnia a többieknek, ami a tábor életéről szólt. Nem volt könnyű kitalálni és összehozni ezt a pár perces bemutatót, de végül minden csapatnak sikerült megnevettetni a többieket.